solsidan

Trögt att gå upp imorse, Måndag morgon, första arbetsdagen efter en lång ledighet!
Men kändes skönt när ja gick hem 10.00 i morse och att Måndagens arbeten va gjort.
Hade också hoppats på att få åka med Mamma härifrån Gardermoen imorgon när jag slutar jobbet, men fick jobb på Onsdag också så jag får snällt sova kvar i 2 extra nätter än vad jag räknat med! Men de blir mer pengar i plånboken! :)
Nyss Skypat med min älskling, skönt att man kan se varandra fast vi är så långt ifrån varandra. Längtar så sjukt mycke efter mina 2 små ♥ när jag är här i grannlandet!


Som sagt så landar Mamma här på Gardermoen imorgon efter en vecka på Madeira. Ska bli skönt att se henne, brukar sällan gå 1 vecka utan att vi pratar med varandra! Så hon ska få handla åt mig och av mig på Duty Free imorgon kväll :)
Jollen har dragit på jobb och jag sitter just nu och ser på Solsidan, kan verkligen inte bli trött på de! Love it!
Funderar på om jag ska ta mig en promenad/springtur innan ja ska duscha och mysa framför tven med mig själv!


Känner mig på bättre humör än på länge....
Ta hand om varandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback