gäsp

Trött?
Man kan minst sagt säga att jag har gått in i vilopuls sedan jag kommit hem från Norge, herregud! Skulle kunna sova dygnet runt nu känns de som...

Idag när Albin slutar åker vi äntligen till Karlstad, ska bli skönt att få vara hemma på riktigt innan jag ska bege min till grannlandet igen! :)

Idag är en dag så jag längtar efter att få jobba som frisör igen. Det kommer sånna dagar! Längtar efter att få vara kreativ och skapa något! Kan väl inte direkt påstå att jag gör det på incheckningen och taxfree´nGardermoen ;)
Ska ge mig på Albins hår ikväll iaf, kanske ska skämma bort honom och göra slingor tillomed ;)

Uteslöt springturen igår också, tog en låååååång promenad med lilla Rocky istället och sen hamnade vi framför kaminen hemma hos pappa och kollade på film. Magisk Onsdag! Ska dock försöka göra slag i den där springturen innan bilen styr mot Karlstad idag!

Ser fram emot imorgon, då ska ja träffa min fina Sara på stan och sen blir de nog något glas vin under kvällen :)

Nej nu ska ja försöka ta tag i dagen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback