the lion´s roar

Fredag den 13, otur eller tur?
Det återstår att se ;)

Känner mig otroligt nöjd över gårdagen, gjorde allt som jag skulle:
- Gå till solarieöarna (check)
- Handla (check)
- Springa (check)
- Få upp dom nya hyllorna i lägenheten (check) dock fixade albin detta :)
Albins hår får dock vänta tills på Lördag då vi inte hann med detta igår :)
Idag ska jag pyssla lite i lägenhetn innan jag måste ge mig ut på stan en sväng och köpa nytt solpuder då mitt har hamnat i golvet! Måste även in på systemet en sväng då 3 st vinflaskor är spårlöst borta sedan helgen :)
Senare ska ja träffa Sara, plats och tid är dock inte bestämt än, myys!
Imorgon kl. 10.00 har jag blivit medbjuden på spinning tillsammans med Laine, ska bli intressant tycker jag! Känner själv att jag har fått bättre kondis på sistonde, men imorgon kommer jag verkligen få bekänna färg :D
Nu är de bestämt, i mitten av februari ska jag ändra min hårfärg :)
Nej dags att gå upp, tid för lunch med Sara, Evelina och Sophia snart tydligen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback