live for today not tomorrow

God Morgon!

Känns så otroligt skönt när man varit i Norge i en vecka och jobbat ihop 50 tim och man får komma hem och göra vad man känner för och framförallt umgås med mina små ♥! Som nu, har fortfarande inte riktigt stigit upp fast att jag åkte med Albin från Karlstad 05.30 imore! Och ännu bättre känns det att jag inte åker tillbaka förrän på Söndag!

Igår tillbringade jag dagen tillsamman med min andra sambo Jollen, vi gick på Ikea och som vanligt kan man inte gå in där utan att ha med något ut :)
Fick med mig, sängkläder, hyllor, blommor, krukor och lite andra små grejer som man alltid behöver.
Efter Ikea va jag ju bara tvungen att storstäda hela lägenheten så jag fick använda alla nya saker direkt. (hyllorna fick dock vänta det är Albins uppgift att få upp dom)
Därefter bjöd jag Albin på köttgryta och ris när han kom hem från jobbet och inte för att skryta men den blev helt magisk ;)

Nu ska jag försöka att ta mig upp ur täcket, trots att det är jätte varmt och skönt. Ska ge mig ut på en springtur då det var väldigt länge sen sist!

Ikväll ska jag till moster och hjälpa henne med håret och förhoppningsvis få en LP-spelare, vet att Albin kommer bli såå glad om den funkar som den ska :)


Dag att fånga dagen, Kärlek från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback