bra helg

Vilken helt otrolig Lördag jag hade!
Jag och Laine steg upp vid 09.00 och möttes precis innan 10.00 för att gå på ett spining pass på Sats, därefter styketränade vi lite och sen avslutade vi allt med att basta! Vilken start på dagen :)
Därefter stack jag och min älskling iväg för att gå en snabbis på Ikea och sen ICA för att handla matvaror för 3 rätters middagen som vi fixade till Laine och Patrik!

Den bestod av:
Förätt: Kräftsoppa med kräftstjärtar och vitlöksbröd
Varmrätt: Marinerat älg innerlår med potatisgratäng
Efterätt: Vit chokladmousse med hallonsås
Vi hann också konsumera mängder med vin och öl och hamnade sedan i ölspelar träsket och vipps så va vi ute på stan och mötte där upp Wallan och hamnade tillslut på Pitchers. Mycket trevlig kväll!

Idag är det Söndag, jag har varit hemma från Norge i en vecka och sitter här och väntar på Jolin som ska komma och hämta mig för att åka dit och jobba igen! Kan dock kanske bli en kort visit den här gången! Hoppas längtar redan hem fast jag inte åkt än :) ÅNGEST DAG DELUX
Nu ska jag ta en promenix med min lilla plutt sen softa i soffan innan vi ska dra iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback