ensam

pust, ja vet inte vad som händer när jag blir ensam riktigt! jag får lixom panikångest och vill bara lägga mig under täcket och försvinna från allt och alla utom 1! och tanken på att ja ska åka hem imorgon gör de nästan ännu värre, jag får lixom bara ännu mer panik, jag vill NU! inte sen, inte imorgon, utan NU! låter de konstigt, isf håller jag med! men det är en sjukt jobbig känsla! hoppas ni aldrig får uppleva den!
oj va djup de blev, va bara tvungen kände jag! har precis varit på elexia på, vad jag trodde skulle bli träning men det hanns lixom aldrig med! men vi skrev kontrakt, så nu ska ja börja träna på gym för första gången i mitt liv! känns super bra, att få nått att göra här i  grannlandet när man inte jobbar! kostar lite, men om man tänker efter vad man slänger pengar på annars så är de fan värt de! :) får nog bli en timme där imorgon efter jobbet innan jag sätter mig i den "osäkra" bilen hem till svedala!
jaja daxs att bege sig på jobbet nu, tack gud för att ja inte är ensam där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback